Válassza az otthoni, biztonságos ügyintézést!
Online ügyfélszolgálat és tagdíjfizetés, papírmentes elektronikus levelezés!
Online ügyfélszolgálat és tagdíjfizetés, papírmentes elektronikus levelezés!
Tájékoztató az ügyfélszolgálatokon igénybe vehető szolgáltatásokról
*Az e-posta szolgáltatás keretében elektronikusan juttatjuk el Önhöz a Pénztárunk Alapszabályában felsorolt küldeményeket (számlaértesítő, adóigazolás, stb), továbbá értesítjük minden egyéb, tagságával kapcsolatos információról.
Egyszerűen, díjmentesen!
Lehetősége van arra, hogy a tagságával, vagy szolgáltatási igényével kapcsolatos dokumentumokat elektronikus úton nyújtsa be Pénztárunknak.
Minden elektronikusan benyújtott dokumentumot hitelesíteni szükséges!
Ehhez nincs másra szükség, mint egy Ügyfélkapus regisztrációra, mi pedig lépésről lépésre végigvezetjük az ingyenes hitelesítési folyamaton.
Válassza ki a digitálisan kitölthető nyomtatványt (PDF), majd mentse le a számítógépére és töltse ki adataival.
Hitelesítse a PDF dokumentumot a részletes tájékoztatóban leírt 5 egyszerű lépéssel.
Küldje el nekünk a hitelesített dokumentumot: nypugyfel@alfa.hu
*Amennyiben nem rendelkezik még Ügyfélkapu regisztrációval: bármely természetes személy igényelheti. A személyes ügyfélkapus azonosító létrehozása egy regisztrációs eljárás, amelyet az ügyfél kezdeményezhet személyesen bármelyik regisztrációs szervnél:
A gombra kattintva befizetheti tagdíját.
A befizetéshez szükséges a szerződésszáma.
Hol található?
A korábbi küldeményeink bal felső részén, vagy a csekken.
Netbankjából átutalással is fizetheti a 10700024–04524504–51100005 számú bankszámlára.
A közlemény rovatba kérjük, írja be a szerződésszámot, vagy az adóazonosító jelet.
A bankszámlájához tartozó netbankjában is intézheti. A megbízáshoz a következő adatok szükségesek:
Fogyasztó (pénztártag) azonosítója a kedvezményezettnél a szerződésszáma.