Alfa ikon Online Ügyfélszolgálat kép
Online Ügyfélszolgálat

Online ügyintézés egyszerűen.

Alfa ikon e-posta szolgáltatás kép
e-posta szolgáltatás

Papírmentes online levelezés.

Alfa ikon Elektronikus nyomtatvány kép
Elektronikus nyomtatvány

Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok elektronikus benyújtása.

Alfa ikon Online tagdíjfizetés kép
Online tagdíjfizetés

Biztonságos díjfizetési lehetőségek.

Online Ügyfélszolgálatunkon a nap 24 órájában gyorsan intézheti nyugdíjpénztári ügyeit.

  • Számlaegyenleg: nyomon követheti az aktuális befizetéseit, megtakarítása alakulását
  • Ügyintézés: módosíthatja e-mail címét, telefonszámát, vagy levelezési címét. Díjmentesen és egyszerűen válthat befektetési portfóliót.
  • Dokumentum letöltés: letöltheti adóigazolásait, számlakivonatait
  • Biztonságos díjfizetés: bankkártyával lehetősége van pár perc alatt befizetni megtakarítási számlájára

 

Belépés / Regisztráció

Tájékoztató az ügyfélszolgálatokon igénybe vehető szolgáltatásokról

Ingyenes e-posta szolgáltatásunkkal a legtöbb levelünket* nyomtatott papír helyett az Online ügyfélszolgálati fiókjába kapja meg.

  • Környezetbarát: nincs se papír, se nyomdafesték, se jármű a kiszállításhoz
  • Könnyű irattárolás: nem kell gyűjtögetnie a leveleit, bármikor visszakeresheti, vagy lementheti számítógépére
  • Gyors és kényelmes: a nap 24 órájában eléri leveleit, új küldeményeiről azonnal értesítjük e-mailben
  • Biztonságos: a levelei nem kerülnek illetéktelen kezébe, hiszen a jelszóval védett Online ügyfélszolgálati fiókjába érkeznek

*Az e-posta szolgáltatás keretében elektronikusan juttatjuk el Önhöz a Pénztárunk Alapszabályában felsorolt küldeményeket (számlaértesítő, adóigazolás, stb), továbbá értesítjük minden egyéb, tagságával kapcsolatos információról.

Az e-posta igénylés menete

Már rendelkezik Online Ügyfélszolgálattal

Az e-posta szolgáltatás menüpontban 1 kattintással aktiválhatja az e-postát.

Online Ügyfélszolgálat

Még nincs Online ügyfélszolgálati fiókja?

Végezze el a gyors regisztrációt, ahol azonnal jelölheti az e-posta igénylést is.

Regisztráció

Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok hitelesítése

Egyszerűen, díjmentesen!

Lehetősége van arra, hogy a tagságával, vagy szolgáltatási igényével kapcsolatos dokumentumokat elektronikus úton nyújtsa be Pénztárunknak.

Minden elektronikusan benyújtott dokumentumot hitelesíteni szükséges!

Ehhez nincs másra szükség, mint egy Ügyfélkapus regisztrációra, mi pedig lépésről lépésre végigvezetjük az ingyenes hitelesítési folyamaton.

Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok hitelesítése kép

Digitálisan kitölthető nyomtatványok hitelesítése

Letöltés
Letöltés

Válassza ki a digitálisan kitölthető nyomtatványt (PDF), majd mentse le a számítógépére és töltse ki adataival.

Hitelesítés
Hitelesítés

Hitelesítse a PDF dokumentumot a részletes tájékoztatóban leírt 5 egyszerű lépéssel.

Részletes tájékoztató

Elküldés

*Amennyiben nem rendelkezik még Ügyfélkapu regisztrációval: bármely természetes személy igényelheti. A személyes ügyfélkapus azonosító létrehozása egy regisztrációs eljárás, amelyet az ügyfél kezdeményezhet személyesen bármelyik regisztrációs szervnél:

  • okmányirodában,
  • kormányablakban,
  • a NAV központi ügyfélszolgálatain,
  • külképviseleteken,
  • elektronikusan, 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában az
    ugyfelkapu.gov.hu/regisztracio/regEszemelyi felületen.

Csekkes befizetés helyett

Az alábbi biztonságos díjrendezési lehetőségeket ajánljuk.

Bankkártyás befizetés
Bankkártyás befizetés

A gombra kattintva befizetheti tagdíját.

A befizetéshez szükséges a szerződésszáma.

Hol található?
A korábbi küldeményeink bal felső részén, vagy a csekken.

Egyedi utalás
Egyedi utalás

Netbankjából átutalással is fizetheti a 10700024–04524504–51100005 számú bankszámlára.

A közlemény rovatba kérjük, írja be a szerződésszámot, vagy az adóazonosító jelet.

Csoportos beszedési megbízás
Csoportos beszedési megbízás

A bankszámlájához tartozó netbankjában is intézheti. A megbízáshoz a következő adatok szükségesek:

  • Kedvezményezett: Alfa Önkéntes Nyugdíjpénztár
  • Kedvezményezett azonosítója: A18076334T143

Fogyasztó (pénztártag) azonosítója a kedvezményezettnél a szerződésszáma.

Online ügyintézés

A gyors és biztonságos ügyintézés érdekében válassza online ügyfélszolgálatunkat!

Online Ügyfélszolgálat

Telefonos ügyintézés

Ügyfélszolgálatunk munkatársai örömmel segítenek!

Hétfő-Péntek: 8:00-16:00
Csütörtök 8:00-20:00

06-1-477-4890

Személyes ügyintézés

Ügyfeleinket nyitvatartási időben fogadjuk. Részletes tájékoztatást talál az online időpontfoglalás gombra kattintva.

Ügyfélszolgálati irodák és ügyintézési pontok

Online Ügyfélszolgálat

Ügyintézés levélben

Levelét az alábbi címre várjuk:

Alfa VIG
Pénztárszolgáltató Zrt. 1399
Budapest, Pf.: 717

Vagy írjon nekünk e-mailt:
nypugyfel@alfa.hu